BinaryWorld - Utolsó kommentek
blfr5@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://binary.blog.hu/2008/06/13/miert_bukott_meg_a_kommunizmus/full_commentlist/1#c37926532
Válasz erre: Miért bukott meg a kommunizmus?
2019-12-08T10:53:51+01:00
2019-12-08T10:53:51+01:00
kintornas
http://blog.hu/user/892537
Ez a sztori nem hómunkásokról szól. Távolról sem...<br />
<br />
A szocialista rendszernek úgy lett vége, hogy szétszabotálta (Csernobil, Bős-Nagymaros, IMF, infláció, áruhiány, gyógyszerhiány, orvosi ellátás megtagadása a nyomorultaktól, az oktatás idomítássá züllesztése stb.) és adminisztratíve felszámolta az értelmiség. Az Acélember halála után ez módjukban állt.<br />
<br />
És azért számolták fel, mert büdös volt nekik a proletárdiktatúra.<br />
<br />
Ennyi.
https://binary.blog.hu/2010/01/04/amatorokre_nem_szavazok_viszlat_mdf/full_commentlist/1#c8199484
Válasz erre: Amatőrökre nem szavazok, viszlát MDF!
2010-01-05T17:55:51+01:00
2010-01-05T17:55:51+01:00
törzsmókus
http://blog.hu/user/168600
ja, forrás: <a rel="nofollow" href="http://mandiner.hu/cikk/leverte_az_omv_a_mol-t">mandiner.hu/cikk/leverte_az_omv_a_mol-t</a>
https://binary.blog.hu/2010/01/04/amatorokre_nem_szavazok_viszlat_mdf/full_commentlist/1#c8199472
Válasz erre: Amatőrökre nem szavazok, viszlát MDF!
2010-01-05T17:55:04+01:00
2010-01-05T17:55:04+01:00
törzsmókus
http://blog.hu/user/168600
hab a tortán:<br />
„Az új szolgáltatóval kötött szerződés nem érinti a nemzetbiztonsági szempontból érzékeny és stratégiailag fontos állami szervezetek egy részének - például a köztársasági őrezred, és a rendőrség - üzemanyagellátását. A feladatot csak nemzetbiztonsági védelem alatt álló szolgáltató végezheti el, amely Magyarországon a Mol.”<br />
<br />
dupla FAIL
https://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol/full_commentlist/1#c8013927
Válasz erre: Alternatív(?) jövőkép az gazdaságról
2009-12-16T09:53:55+01:00
2009-12-16T09:53:55+01:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
<a href="http://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol?fullcommentlist=1#c8013350" class="reply_nick_1080" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8013350 );">@JI</a>: Sajnos a Föld túlnépesedése miatt a hagyományos módszerek alkalmazása sok éhezéssel járna.<br />
A túlnépesedés pedig részben az olcsó és hatékony élelmiszertermelésnek köszönhető.
https://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol/full_commentlist/1#c8013356
Válasz erre: Alternatív(?) jövőkép az gazdaságról
2009-12-16T08:46:36+01:00
2009-12-16T08:46:36+01:00
JI
http://blog.hu/user/1080
eh, rossz linket raktam be :)<br />
innen az info:<br />
<a rel="nofollow" href="http://penz.transindex.ro/?hir=449">penz.transindex.ro/?hir=449</a>
https://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol/full_commentlist/1#c8013350
Válasz erre: Alternatív(?) jövőkép az gazdaságról
2009-12-16T08:45:53+01:00
2009-12-16T08:45:53+01:00
JI
http://blog.hu/user/1080
"Kuba a lakosság élelmiszer-szükségletének 84 százalékát importálja. "<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.origo.hu/uzletinegyed/vilaggazdasag/20080222-a-kubai-kihivasokra-kubai-valaszokat-iger-havanna.html">www.origo.hu/uzletinegyed/vilaggazdasag/20080222-a-kubai-kihivasokra-kubai-valaszokat-iger-havanna.html</a><br />
<br />
Szimpatikus ez a zold mezogazdasag, de a fenti statisztika szerint megsem tudjak kielegiteni az igenyeket. Ha esetleg bukik a kornyezo vilag, nem lesz honnan importaljanak, s halomra döglés lesz belole.
https://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol/full_commentlist/1#c8002637
Válasz erre: Alternatív(?) jövőkép az gazdaságról
2009-12-15T10:02:52+01:00
2009-12-15T10:02:52+01:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
<a href="http://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol?fullcommentlist=1#c7995467" class="reply_nick_9699" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7995467 );">@tiboru</a>: Persze. Önként senki nem mond le a kényelemről, amit a kőolaj használata jelent.<br />
<br />
A Kubai Út megmutatta, hogy ha TÉNYLEG nincs kőolaj, akkor mit tudunk tenni és az mivel jár.
https://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol/full_commentlist/1#c7995467
Válasz erre: Alternatív(?) jövőkép az gazdaságról
2009-12-14T16:38:39+01:00
2009-12-14T16:38:39+01:00
tiboru
http://blog.hu/user/9699
<a href="http://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol?fullcommentlist=1#c7995453" class="reply_nick_9699" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7995453 );">@tiboru</a>: <br />
<br />
Úgy tűnik, a havannai út sem tudja nélkülözni a kőolajszármazékokat; legalábbis hosszú távon nem.
https://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol/full_commentlist/1#c7995453
Válasz erre: Alternatív(?) jövőkép az gazdaságról
2009-12-14T16:37:21+01:00
2009-12-14T16:37:21+01:00
tiboru
http://blog.hu/user/9699
Venezuela komoly kapacitású kőolajvezeték lefektetését tervezi Kuba irányába, a brazilok pedig elkezdték a próbafúrásokat a kubai felségvizeken, nyersanyag után kutatva.
https://binary.blog.hu/2009/08/13/veszesen_fogy_india_vizkeszlete/full_commentlist/1#c7649913
Válasz erre: Vészesen fogy India vízkészlete
2009-11-12T14:33:21+01:00
2009-11-12T14:33:21+01:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
Az gond, hogy árasztásos technikával termeszteni a rizst rengeteg erőforrást igényel.<br />
1, víz (öntözni se tudunk annyi területet, mint kéne, nemhogy rizs miatt árasztani)<br />
2, lánctalpas technika a műveléshez<br />
<br />
Nem árasztásos technikával termesztve meg egyéb gondok jönnek elő, ha jól tudom/emlékszem.
https://binary.blog.hu/2009/08/13/veszesen_fogy_india_vizkeszlete/full_commentlist/1#c7649813
Válasz erre: Vészesen fogy India vízkészlete
2009-11-12T14:27:39+01:00
2009-11-12T14:27:39+01:00
queenga
http://blog.hu/user/282033
A rizzsel annyi gond legyen, majd mi exportálunk :D<br />
<br />
(Uis, mik vannak, nekünk meg már exporttermék a rizs a korábbi jelentős importtal szemben:) s még mintegy ezer hektáros területnövelésre lenne lehetőségünk - van itt még tartalék!)
https://binary.blog.hu/2008/12/22/vasutas_sztrajk_avagy_a_nagy_osszeeskuves_elmelet/full_commentlist/1#c4325194
Válasz erre: Vasutas-sztrájk, avagy a Nagy Összeesküvés Elmélet
2008-12-22T17:25:58+01:00
2008-12-22T17:25:58+01:00
1116001
http://blog.hu/user/69209
Igen az túl egyszerű lenne:))<br />
És le lennék sújtva, hogy nincs semmi összeesküvés:)
https://binary.blog.hu/2008/12/22/vasutas_sztrajk_avagy_a_nagy_osszeeskuves_elmelet/full_commentlist/1#c4324468
Válasz erre: Vasutas-sztrájk, avagy a Nagy Összeesküvés Elmélet
2008-12-22T16:11:16+01:00
2008-12-22T16:11:16+01:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
Aztán simán lehet, hogy a FIDESZ csak azért csinálja az egészet, hogy ellentmondjon az MSZP-nek. De ez olyan snassz, nem? :)
https://binary.blog.hu/2008/12/22/vasutas_sztrajk_avagy_a_nagy_osszeeskuves_elmelet/full_commentlist/1#c4322786
Válasz erre: Vasutas-sztrájk, avagy a Nagy Összeesküvés Elmélet
2008-12-22T13:45:30+01:00
2008-12-22T13:45:30+01:00
1116001
http://blog.hu/user/69209
Hmm, ez egy egész jó kis okfejtés, még hihető is.<br />
<br />
Én baloldali szimpatizáns vagyok:) de ennek ellenére eltudom képzelni azt a forgató könyvet is, hogy ez az egész cirkusz a kormány érdekében van. Ha nincs megegyezés felfüggeszthetik a vasúti közlekedést. Majd a fő gerincvonalakon akár átvezénylésekkel de biztosítják a közlekedést, és a mellékvonalakra végleg lakat kerül. <br />
(Az más kérdés, hogy szerintem amúgy is e lehetne zárni a mellékvonalakat. Be kell ismerni, hogy nincs rá valós igény. És pénz se fejelszteni. Prezstízsből meg felesleges.)
https://binary.blog.hu/2008/12/17/vasutas_es_repulossztrajk_tanulsagok/full_commentlist/1#c4290174
Válasz erre: Vasutas- és repülőssztrájk tanulságok
2008-12-18T15:04:08+01:00
2008-12-18T15:04:08+01:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
ZBR: oké.<br />
1, kezdjük az átképzésüket "training on the job" technikával.<br />
2, módosítsuk a szabályzatokat, hogy ilyen esetekben egyszerűsített vizsgát is tehessen a munkavállaló. (mondjuk 1 éven belül le kell tennie a "teljes értékűt" is.)
https://binary.blog.hu/2008/12/17/vasutas_es_repulossztrajk_tanulsagok/full_commentlist/1#c4285232
Válasz erre: Vasutas- és repülőssztrájk tanulságok
2008-12-18T00:33:07+01:00
2008-12-18T00:33:07+01:00
ZBR
http://blog.hu/user/94848
Manyizga · <a rel="nofollow" href="http://binary.blog.hu/">binary.blog.hu/</a> 2008.12.17. 14:01:28 >>><br />
Még egyszer mondom:<br />
IGEN, lehetne, DE csak ha átképeztük őket!<br />
<br />
A légiközlekedés szabályai egységesek, a nyelve is egységes! Nem itt, nem görögben, hanem az EGÉSZ VILÁGON! Egy afrikai pilóta ugyanolyan engedéllyel rendelekezik, mitn az amerikai! <br />
<br />
Egy romániai magyar vasutas ide viszont, még ha perfekt magyarból, csak akkor jöhet és akkor kezdhet dolgozni, ha a MAGYAR utasításokból vizsgát tett! Sőt, nem elég az egész országra érvényes vizsgát letenni, hanem terület-specifikus vizsga létezik:<br />
- forgalmi szolgálattevők: Állomási Végrehajtási Utasítás, az adott állomás biztosítóberendezésének Kezelési Szabályzata (ezek az alapok, helyenként ehhez jöhet még néhány extra dolog).<br />
- mozdonyvezetők: vonal-típusismeret!<br />
- tolatásvezetők/váltókezelők: állomás és vágányhálózat ismerete/bizber Kezelési Szabályzat<br />
<br />
satöbbi!
https://binary.blog.hu/2008/12/17/vasutas_es_repulossztrajk_tanulsagok/full_commentlist/1#c4278484
Válasz erre: Vasutas- és repülőssztrájk tanulságok
2008-12-17T14:01:28+01:00
2008-12-17T14:01:28+01:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
Akkor a Cargo-szerelvények forgalmát kéne blokkolniuk a sztrájkolóknak, hogy ők is kapjanak részvényt. :)<br />
<br />
Továbbra is azt mondom, hogyha reptéren lehet "vizsgáztatott" külföldit/belföldit alkalmazni, a vasúton is lehetne. Csak akarni kéne.<br />
<br />
https://binary.blog.hu/2008/12/17/vasutas_es_repulossztrajk_tanulsagok/full_commentlist/1#c4276783
Válasz erre: Vasutas- és repülőssztrájk tanulságok
2008-12-17T12:09:03+01:00
2008-12-17T12:09:03+01:00
1116001
http://blog.hu/user/69209
a cargósok megkapják saját részvény formájában, amit aztán az RCA adott árfolyamon megvehet.
https://binary.blog.hu/2008/12/17/vasutas_es_repulossztrajk_tanulsagok/full_commentlist/1#c4276757
Válasz erre: Vasutas- és repülőssztrájk tanulságok
2008-12-17T12:07:41+01:00
2008-12-17T12:07:41+01:00
1116001
http://blog.hu/user/69209
Szia!<br />
Jó gondolatok ;)<br />
A kérdésedre válaszolva azért nem lehet felvenni külföldieket, mert bármilyen munkához (jegyvizsgálói, kocsivizsgálói, forgalmi) különböző vizsgákat kell letenni a magyar vasúti szabályozásokból. Ahány ország annyi féle szabályozás létezik. És ide csak esetlek Balkánról, vagy ázsiából lehetne hívni sztrájktörőket, mert a lajtán túl sokkal ésszerűbbek és egyszerűbbek a szabályzatok. És nem utolsó sorban sokkal fejletteb a vasút:)
https://binary.blog.hu/2008/12/17/vasutas_es_repulossztrajk_tanulsagok/full_commentlist/1#c4276725
Válasz erre: Vasutas- és repülőssztrájk tanulságok
2008-12-17T12:05:46+01:00
2008-12-17T12:05:46+01:00
petya.bacsi
http://blog.hu/user/45961
:)<br />
<br />
1., Azért nem, mert a Cargo-sok megkapták (?), mivel ugye ott dolgoztak, a Startosok meg nem. Volt anno egy szívszorító plakát (<a rel="nofollow" href="http://www.vdszsz.hu/images/11.jpg">www.vdszsz.hu/images/11.jpg</a>), amin Gombos Gyuri bácsi feszített egy személyvonat, illetve egy tehervonat előtt - igaz, hogy össze volt keverve a kép meg a képaláírás, de hát ez van! :D -, hogy nekik miért jár, és neki meg miért nem. <br />
De mondjuk az tényleg érdekelne, hogy a teherforgalmat miért engedik, a személyszállítást meg miért nem...<br />
<br />
2., A MÁV-nak nem kéne külföldről munkaerőt hozni, elég volna leszólni a munkaügyi központoknak... sok munkanélküli van, aki szívesen dolgozna a sztrájkolók helyett...<br />
<br />
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3967976
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-11-17T08:06:10+01:00
2008-11-17T08:06:10+01:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
@R_Zsuzsa: ki kell, hogy ábrándítsalak a szabad akarat ehhez kevés. Igenis kötelezhető rá bárki. Ahogy annak idején a munkavállalókat is kötelezték arra, hogy nyissanak számlát és arra menjen a fizetésük.<br />
Meg amikor az adózást bevezették egy adott területen, hogy mostantól fizetsz személyi jövedelemadót és kész. <br />
Szabad akarat... muhaha.<br />
Néha nem csak a nyugdíjasok érdekeit kéne nézni, hanem az AKTÍVAN adózókét is.
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3959861
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-11-15T21:27:40+01:00
2008-11-15T21:27:40+01:00
R_Zsuzsa
http://blog.hu/user/189449
A nyugdíjasok bizalmatlanok a számukra ismeretlennel szemben. Szabad ország szabad akarat, nem kötelezhető erre senki. Te sem örülnél, ha mondjuk mától csak gyalogj árhatnál, de közben látod, hogy van BKV is.
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3572865
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-10-07T14:37:24+02:00
2008-10-07T14:37:24+02:00
Roltii
http://blog.hu/user/32114
hidd már el, hogy nem maradna az állam zsebébe semmi plussz. Miért olyan nehéz ezt elhinni. Amikor szétcseszték az egészségügyet mi lett a plussz lóvéval? jah, hogy nem is nagyon volt róla szó. Pedig nem kevés került a rendszerbe. Volt valami apró, aminek egy részét újra az egészségügyre fordították, de a nagy részéről semmi szó nem esett. úgyhogy ezért mondom, hogy mindenki rosszul járna, kivéve a haverok a bankoknál. Meg azoknak a haverjai a parlamentbe. De te mint állampolgár, vagy MO mint ország, vagy az öregek mint nyugdíjasok, nem. Miért olyan nehéz ezt belátni.
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3561564
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-10-06T13:48:27+02:00
2008-10-06T13:48:27+02:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
Roltii: az állam már most is dotálja hivatalosan a készpénzfelvételt, a dolgozóknál is. <br />
A Postán keresztül meg egyébként is. Ami megmaradna a Posta kihagyásával az állam zsebében, annak csak a kamataiból bőségesen tudná fedezni a nyugdíjasok számlásításának költségeinek átvállalását. ;)<br />
<br />
Ez a "nem kicsit, nagyon" duma, nagyon fárasztó.
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3560607
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-10-06T12:47:22+02:00
2008-10-06T12:47:22+02:00
Roltii
http://blog.hu/user/32114
igen, de emiatt a nyugdíjasok nem kapnak kevesebbet, legalábbis nem közvetlenül. Emiatt viszont közvetlenül kevesebbet kapnának. Egyébként nem azt mondom, hogy sajnálom őket, csak ez megint egy olyan húzás, amivel senki nem járna jól. Ne higyjük már, hogy az államnak ettől 1 forinttal is kevesebbe kerülne a nyugdíjügy mint eddig. És emiatt zavar, nem kicsit, nagyon
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3530243
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-10-02T20:59:17+02:00
2008-10-02T20:59:17+02:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
Roltii: jelenleg nem sok banknál van a kis biznisz a nyugdíjasokkal, hanem egy nagy állami tahonya cégnél a nagy. A Postánál.
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3516833
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-10-01T15:58:11+02:00
2008-10-01T15:58:11+02:00
Roltii
http://blog.hu/user/32114
persze, meg ne gondolkodjunk egy pillanatra sem. Ezt is kötelezővé kéne tenni, bár ennek a népszerűsítését már rég elkezdték.<br />
(nem részletezem: bankszámláknak,készpénzfelvételnek átutalásnak stb díja van, ez mind a nyugdíjból jönne le. Nagy biznisz ez ennyi nyugdíjasnál, én is támogatnám, ha a haveromnak bankja lenne...)
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3439762
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-09-23T15:39:07+02:00
2008-09-23T15:39:07+02:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
@mp33portal:<br />
a KÖTELEZŐVÉ kellene bevezetni. :)<br />
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3439174
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-09-23T14:55:03+02:00
2008-09-23T14:55:03+02:00
MP33PORTAL
http://blog.hu/user/73830
Én anyámnak is számlára jön. Nem tom mit nem lehet ezenn bevezetni. Ezt a nyugdíjasnak, magának kell kérnie.
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3362982
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-09-15T10:34:30+02:00
2008-09-15T10:34:30+02:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
ildsisy:<br />
Mondom: ha a Postára be tud menni a csekket befizetni, akkor ott van is bankautomata...<br />
<br />
Tévedésből a dolgozó számláját is le lehet nullázni, ugye? Ők akkor miért is kapják számlára?<br />
<br />
Ráadásul - ha elfogadják a tervezetet - aki majd mostantól megy nyugdíjba, az számlára kapja. (néhány kivételtől eltekintve)
https://binary.blog.hu/2008/09/15/nyugdijakat_szamlara/full_commentlist/1#c3362573
Válasz erre: Nyugdíjakat számlára!!!
2008-09-15T09:51:39+02:00
2008-09-15T09:51:39+02:00
ildsisy
http://blog.hu/user/113286
Én ellene vagyok annak, hogy a nyugdíjas számlára kapja a pénzt. Először is, lehet, hogy olyan beteges, hogy abszolut de nem tud lemenni azért a KIS pénzéért...2.Ha elérhetetlen a bank automata és mivel minden forint számít neki, mit tegyen? Egy napot sem tud nélkülözni.<br />
3.Van olyan, hogy akár tévedésből, akár másképpen, de lenullázák a bankszámláját...és akkor kiteszik a lakásából a nyugdíjast, mert nem tud befizetni csekkeket? Nem minden nyugdíjas jár el mellékállásként dolgozni. Vagy az egészsége gátolja ebben, vagy mert dolgozott eleget, mint egy igavonó /!/és pihenni akar...<br />
Nekem majd a postás hozza ki a nyugdíjat, azt szeretném.<br />
Tőlem otthon nem fogják elvenni a pénzemet az biztos! Senkit soha nem eresztek be idegent majd! stb.<br />
Ez a nagy véleményem!<br />
<br />
https://binary.blog.hu/2008/07/01/raketavetovel_akart_vadaszni_ahogy_azt_az_ujsagiro_elkepzeli/full_commentlist/1#c3269801
Válasz erre: Rakétavetővel akart vadászni? Ahogy azt az újságíró elképzeli... :)
2008-09-04T13:33:32+02:00
2008-09-04T13:33:32+02:00
Beau D.N.
http://blog.hu/user/35835
Vicces :_)<br />
Bár ha belegondolok, hogy nap. mint nap mi hangzik el olyan emberek szájából, akiknek a adott témához semmi közük, nem egészen őszinte a mosolyom.
https://binary.blog.hu/2008/07/01/raketavetovel_akart_vadaszni_ahogy_azt_az_ujsagiro_elkepzeli/full_commentlist/1#c3166584
Válasz erre: Rakétavetővel akart vadászni? Ahogy azt az újságíró elképzeli... :)
2008-08-25T13:02:06+02:00
2008-08-25T13:02:06+02:00
Tom Keller
http://blog.hu/user/36145
Ez nagyon komoly, izé komolytalan, ezek az eszközök lassan 20 éve nem nevezhetőek csúcstechnikának, sőt Kettner vadászkatalógusból be is szerezhetőek:D<br />
<br />
pl: lézertávmérő <a rel="nofollow" href="http://www.kettner-shop.de/cgi-bin/kettner.storefront/48b290a40074dfb8273f4debae150715/Product/View/08400001">www.kettner-shop.de/cgi-bin/kettner.storefront/48b290a40074dfb8273f4debae150715/Product/View/08400001</a><br />
<br />
éjjellátó: <a rel="nofollow" href="http://www.kettner-shop.de/cgi-bin/kettner.storefront/48b290a40074dfb8273f4debae150715/Product/View/070907205474044">www.kettner-shop.de/cgi-bin/kettner.storefront/48b290a40074dfb8273f4debae150715/Product/View/070907205474044</a><br />
<br />
a hidraulikus állványokról meg az elektrooptikáról meg ne is beszéljünk:D
https://binary.blog.hu/2008/06/13/miert_bukott_meg_a_kommunizmus/full_commentlist/1#c2806003
Válasz erre: Miért bukott meg a kommunizmus?
2008-07-16T08:46:42+02:00
2008-07-16T08:46:42+02:00
tappancs
a mostani zűrzavarban bizonyára megnyugvást hozan azoknak, akik becsületesen fizetnek. <br />
ámde ezt már nem Biztosításnak hívják.
https://binary.blog.hu/2008/05/30/alternativ_jovokep_az_gazdasagrol/full_commentlist/1#c2765360
Válasz erre: Alternatív(?) jövőkép az gazdaságról
2008-07-11T12:06:28+02:00
2008-07-11T12:06:28+02:00
Persze
http://blog.hu/user/16186
Szűkül a kör, már csak Kim Jong Il Észak-Koreája maradt:-)
https://binary.blog.hu/2008/04/21/masodik_nekifutas_3/full_commentlist/1#c2436657
Válasz erre: Második nekifutás
2008-06-07T17:30:50+02:00
2008-06-07T17:30:50+02:00
Manyizga (törölt)
http://blog.hu/user/12844
midnight coder:<br />
<br />
Biomasszát mi is termelünk rengeteget. Csak nem hasznosítjuk megfelelően. Óriási ellenállást fejt ki a nép, ha lakóhelyéhez "közel" egy szalmatüzelésű erőművet akarnak felépíteni...<br />
https://binary.blog.hu/2008/04/21/masodik_nekifutas_3/full_commentlist/1#c2436219
Válasz erre: Második nekifutás
2008-06-07T16:17:15+02:00
2008-06-07T16:17:15+02:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
Annyira azért ez nem egyszerű.<br />
<br />
A biodízeles megoldás még valamennyire járható (sőt, szvsz ez lesz a jövő útja), de a kubai reménytelen.<br />
<br />
Ehhez egy olyan ország kell ahol nem kell fűteni, ahol a területnek a biomassza-termelő képessége nagy (= van sok víz és napsütés). Plusz gondolom halászat is van arrafelé (= kevesebb hús kell a népnek a napi betevő fehérjeellátáshoz).<br />
<br />
A brazilok az üzemanyag nagy részét is megoldják biodízelből. Itt nem biztos hogy összejönne, a svédeknél meg pláne nem.